ריכוז אתרי בינה מלאכותית קישורים והסברים

בינה מלאכותית היא תחום במדעי המחשב שמתמקד בפיתוח מערכות ותוכניות מחשב המסוגלות לבצע משימות ולקבל החלטות חכמות, דומות לאלו שאדם עשוי לקבל. זה כולל אלגוריתמים ומודלים שמשתמשים בלמידת מכונה ובנתונים כדי לזהות דפוסים ולקחים מתוך נתונים, ולהשתמש בהם כדי לפתור בעיות מורכבות.

 

את כל האתרים האלה ניסיתי ובדקתי בעצמי ואמשיך לעדכן בכל פעם שאמצע אתר נחמד וטוב

 

צ׳אט GPT

בקצרה איך משתמשים: מכניסים מילות מפתח או שאלות ומקבלים תשובות

ChatGPT הוא מערכת צ'אטבוט (chatbot) מבוססת שפה, שנוצרה על ידי חברת OpenAI. היא משתמשת במודל שפתי עמוק (deep learning) בשם GPT (Generative Pre-trained Transformer) כדי להפיק תשובות מתקדמות ולהשתמש בהן לתקשורת בין אדם למכונה. ChatGPT מיועדת לסייע למשתמשים לפתור שאלות ובעיות פשוטות בדרך מקוונת ואינטראקטיבית, במגוון תחומי ידע ונושאים שונים.


 

Pictory

בקצרה איך משתמשים: מכניסים מילות מפתח והוא יוצר וידאו או מצגת נהדרת עם קטעי וידאו ותמונות שהוא מוצא

פלטפורמת תוכנה ליצירה וניהול של תוכן חזותי, כגון תמונות וסרטונים. הפלטפורמה שלהם משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) כדי לעזור למשתמשים ליצור ולהתאים אישית תוכן חזותי עבור מגוון יישומים, כולל מדיה חברתית, מסחר אלקטרוני ופרסום, בין היתר. הכלים של Pictory AI כוללים מגוון תכונות, כמו עריכת תמונות ווידאו, התאמה אישית של תוכן ואופטימיזציה מונעת נתונים, בין היתר. הפלטפורמה נועדה להיות ידידותית למשתמש ונגישה למשתמשים עם מעט ניסיון עיצובי, ומציעה מגוון של תבניות ונכסים כדי לעזור למשתמשים להתחיל. Pictory AI שואפת לספק כלי גמיש ויעיל עבור עסקים ויוצרי תוכן להפקת תוכן ויזואלי באיכות גבוהה בקנה מידה.


 

www.d-id.com

בקצרה איך משתמשים: נרשמים ואז אפשר להכין מצגת של אישה מדברת שנותנים לה את הטקסט או דמות עי ידי מילות מפתח
מאפשר ליצור אווטאר או סרטון וידאו עם סאונד, ממילים שאנחנו כותבים, מקבלים 20 קרדיטים להתחלה חינם.

 

 

www.storywizard.ai

בקצרה איך משתמשים: נרשמים בוחרים דמות ראשית נותנים לה שם וממשיכים לפי השאלות

אתר אינטרנט המציע פלטפורמת תוכנה ליצירה וניהול של סיפורים אינטראקטיביים. הפלטפורמה משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) ועיבוד שפה טבעית (NLP) כדי לעזור למשתמשים לייצר תוכן נרטיבי, כגון סקריפטים, לוחות תכנון ודיאלוגים, עבור מגוון יישומים, כולל משחקי וידאו, צ'אטבוטים וחומרי למידה מתוקשבים, בין היתר. הכלים של Story Wizard המופעלים על ידי AI עוזרים למשתמשים ליצור חוויות סיפור סוחפות ומרתקות, עם תכונות כמו נתיבים מסתעפים, קבלת החלטות ומשוב בזמן אמת. הפלטפורמה נועדה להיות ידידותית למשתמש ונגישה למשתמשים עם מעט ניסיון בתכנות, ומציעה מגוון תבניות ונכסים כדי לעזור למשתמשים להתחיל. אשף הסיפור שואף לספק כלי רב עוצמה וגמיש למספרי סיפורים, מפתחי משחקים ויוצרי תוכן כדי להביא את הרעיונות שלהם לחיים בצורה דינמית ואינטראקטיבית.

 

tome

בקצרה איך משתמשים: נרשמים, כותבים בשורה על איזה נושא אני רוצה את המצגת שלי והוא יוצר לי מצגת

אתר חביב שמאפשר ליצור מצגות שלמות באמצעות בינה מלאכותית עם מילות מפתח


 

app.doctrina.ai

בקצרה איך משתמשים: ניתן לבחור מתוך 4 אפשרויות יצירת סיפור פוסט מאמר שאלון

הפלטפורמה מיועדת למוסדות חינוך, כגון אוניברסיטאות ובתי ספר, וכן לחברות המספקות תוכניות הדרכה ופיתוח. התוכנה של Doctrina AI משתמשת בטכניקות למידת מכונה וניתוח נתונים כדי לספק תובנות לגבי ביצועי תלמידים, מעורבות ותוצאות למידה. הוא מציע גם כלים לניהול חומרי הקורס, הערכות והערכות, בין היתר. הפלטפורמה של Doctrina AI שואפת לעזור למוסדות חינוך ולחברות לייעל את תוכניות הלמידה שלהם ולשפר את תוצאות התלמידים על ידי מינוף תובנות מונעות נתונים.

 

rytr.me

בקצרה איך משתמשים: מכניסים מילות מפתח בחלון ומקבלים מאמרים או פוסטים בנושא
Rytr הוא כלי כתיבה אוטומטי ומערכת ייצור תוכן מבוססת AI. המערכת משתמשת בטכניקות למידת מכונה כדי לייצר טקסטים באופן אוטומטי, מבוססים על נתונים ומידע שהיא אספה מרשתות ואינטרנט. המערכת מאפשרת למשתמשים ליצור מגוון רחב של תוכן בקלות ובמהירות, כגון כותרות, טקסטים פרסומיים, מאמרים ועוד. Rytr עוזר לכתוב טקסטים באופן יעיל ומהיר יותר ומספק למשתמשים תוכן כתוב ברמה גבוהה יחסית למעטפת הזמן והמאמץ הנדרשים ליצור אותו באופן ידני.


studio.sefirot.io

בקצרה איך משתמשים: מכניסים מילות תוכן לוחצים על הנפשה אם רוצים תמונה זזה ומקבלים תמונה לפי מילות המפתח

סטודיו ליצירת תמונות, או אנימציה פשוטה מאוד בעזרת בינה מלאכותית


 

www.tutorai.me

בקצרה איך משתמשים: מכניסים מילת תוכן – נניח כרישים ומקבלים אין ספור שיעורים בנושא
אתר אינטרנט המציע שירותי שיעורים מקוונים למגוון נושאים, כולל מתמטיקה, מדעים, היסטוריה ושפות. הפלטפורמה מחברת בין סטודנטים למורים מומחים בתחומם, ומספקת מפגשי וידאו חיים אחד על אחד ללמידה מותאמת אישית. התלמידים יכולים לתזמן מפגשים עם המורים המועדפים עליהם, ויכולים גם לגשת לשיעורי וידאו מוקלטים ולחומרי לימוד לתרגול וסקירה נוספת. Tutorai.me שואפת לספק אפשרות זולה ונוחה לסטודנטים המחפשים תמיכה והדרכה אקדמית, והיא מתאימה ללומדים בכל הגילאים והרמות.


 

quizgecko.com

בקצרה איך משתמשים : מכניסים טקסט ומקבלים עליו שאלות, נניח ואת מורה הכנסת טקסט של מאמר ואת רוצה לקבל עליו שאלות אפשריות- זה עוזר.

אתר אינטרנט המציע מגוון רחב של חידונים בנושאים שונים, לרבות מדע, היסטוריה, תרבות פופ, ספורט ועוד. המשתמשים יכולים לעיין באוסף החידונים של האתר, שנוצרו על ידי צוות כותבי חידונים, ויכולים לבדוק את הידע והכישורים שלהם בצורה מהנה ומרתקת. חידונים ב-Quizgecko נועדו להיות אינטראקטיביים וכוללים מגוון סוגי שאלות, כמו בחירה מרובה, נכון/לא נכון והתאמה, בין היתר. האתר מציע גם כלי ליצירת חידונים, המאפשר למשתמשים ליצור ולשתף חידונים משלהם עם אחרים. Quizgecko שואפת לספק פלטפורמה משעשעת וחינוכית לאנשים מכל הגילאים ותחומי העניין, והיא דרך מצוינת ללמוד משהו חדש או לאתגר את עצמך בחידונים מהנים ומרתקים.


 

www.chatbase.co

מאפשר לך לבנות רובוט בינה מלאכותית על פי הנתונים שלך


 

rubybot.co.il

רובי הבוט בעברית שואלים והוא עונה