עבריתה? טקסט שיוצר ״אתר שיוויוני״!!

שמעתם על עבריתה? טקסט שיוצר ״אתר שיוויוני״!!
רוצים גם ? כתבו לי ואתקין לכן/ם!
התוסף המצוין הזה לאתר שלכם ייצור לכם פניה לנשים וגברים בלחיצת כפתור אחת!
אתם/ן תכתבו את הטקסטים עם לוכסן / או נקודה א.נשים והתוסף יציג את הטקסט לגולש/ת בשפה הנכונה לו. רק על ידי לחיצת כפתור . גאוני? גם אני חושבת .
נתקלתי בתוסף לראשונה באתר המצוין של @מיכל שרגיל בן סירה. באתר שלה יש כפתור בדמות אישה או גבר לגולש לבחירה ובלחיצה אחת הטקסט מוצג בצורת קריאה נוחה.
דוגמא חיה באתר של מיכל: https://shargil-bs.co.il/
יש לכם אתר כבר?
הגיע הזמן לפצל את המילים. וודא/י שכל הטקסטים שפונים לגולשים/ות באתר שלך מנוסחים באופן "מפוצל", כלומר "צור/י קשר" במקום "יצירת קשר". כך עבריתה תדע להציג "צור" או "צרי" לכל גולש/ת בהתאם ללשון הפנייה שלו/ה.
גם טובי/ות כותבי/ות המיקרוקופי יודעים/ות שאי־אפשר לכתוב כל משפט בשפה ניטרלית. וגם אם, לדוגמה, ״קראתי והסכמתי לתנאי השימוש״ הוא משפט ניטרלי, ״קראתי ואני מסכימה לתנאי השימוש״ עדיף, הגיוני ואישי יותר. מעבר לכך, פנייה אישית לכל גולש או גולשת תתרום לחיזוק הקשר של האתר עם הגולשים/ות. וחשוב מכול, בתור בעל/ת אתר יש לך פלטפורמה שדרכה את/ה יכול/ה להשפיע ולחולל שינוי תרבותי ולסייע בקידום שוויון מגדרי באמצעות המילים שהגולשות שלך קוראות.
עומדים לבנות אתר- אל תתפשרו ותתחילו לכתוב את הטקסטים שלכם מותאמים לכולם! הנה עוד פרטים באתר התוסף המומלץ של פרויקט אלף אלף: https://alefalefalef.co.il/ivrita/